вторник, 2 августа 2022 г.

Маркетплейс MasterBundles: Мій Досвід

 Вітання! Я Ілона, ілюстратор і дизайнер з України. Я створюю дизайни, патерни та ілюстрації, використовуючи акварель та лінію як у традиційному, так і в цифровому форматах. Отримую натхнення від краси природи та простих дрібниць повсякденного життя. Саме вони найбільше впливають на мій стиль.


З 2014 року я продаю свої роботи онлайн. Тож можна сказати, що я проводжу свій час за тим, що мені найбільше подобається та щасливі клієнти, які купують мої дизайни, надихають мене на більше. MasterBundles дає мені можливість монетизувати мої графічні роботи; у мене чудовий досвід роботи з цим маркетплейсом. 


Перш ніж я розповім про свій досвід, давайте детальніше дізнаємось про MasterBundles! 



Що таке MasterBundles?

MasterBundles - це цифровий маркетплейс, ідеальне місце для купівлі та продажу дизайнерських робіт та бандлів! Місія

маркетплейсу - приносити людям щастя, дозволяючи їм самореалізуватися та отримувати за це кошти. Для простого

процесу продажу продукції, MasterBundles пропонує форму Sell Your Deal – з її допомогою можна завантажити продукти за 5 хвилин.


Завдяки величезному маркетплейсу, MasterBundles пропонує красиві дизайни, ілюстрації та графічні елементи від

різних дизайнерів по всьому світу. Отримайте унікальну графіку, шрифти, доповнення, шаблони, стоковий вміст та

навіть деякі безкоштовні пропозиції.

Унікальні пропозиції від MasterBundles

Ознайомтеся із ключовими характеристиками маркетплейсу MasterBundles для дизайнерів, які потенційно хочуть

продавати власні роботи:


  1. Отримай 50% з кожного продажу. MsterBundles є одним з небагатьох маркетплейсів, який дає змогу

  2. продавати ваші роботи за такими умовами та дозволяє встановлювати власні ціни. 

  3. Пріоритет - бандли. Купівля бандлів з різними товарами - це чудовий спосіб заощадити гроші,

  4. не потрібно купувати все окремо.

  5. Зняття коштів. Ви можете зняти кошти, як тільки сума перевищить щонайменше $50. Є вивід на Payoneer.

  6. Ролі користувачів. Нещодавнє оновлення маркетплейсу представило нові можливі ролі користувачів.

  7. До них належать продавець, покупець та афілійована особа. Афілійована особа заробляє 15% комісійних

  8. за допомогою партнерської програми MasterBundles, непогане джерело пасивного щомісячного доходу.

  9. Ваше завдання - ділитися партнерськими посиланнями та отримувати комісії на основі продажу продукції. 

Плюси співпраці з MasterBundles

До основних плюсів використання MasterBundles належать:


  1. Хороший баланс. Все робиться швидко, але в раціональних часових рамках для найкращої якості.

  2. Різноманіття. MasterBundles закликає дизайнерів створювати та працювати в різних галузях з різними

  3. навичками. Зберігаючи найважливіше - етнічну приналежність продукту.

  4. Безпроблемне зняття коштів. Щоб отримати швидке безпроблемне зняття коштів, потрібно просто

  5. надіслати емейл.

  6. Активна підтримка клієнтів. Служба підтримки клієнтів швидко вирішить будь-які проблеми на

  7. вашому шляху.

  8. Швидке налаштування. Проста форма Sell Your Deal доступна для полегшення процесу завантаження

  9. продукції і взяття під контроль сторінки постачальника.

  10. Просування класних продуктів. MasterBundles заохочує просування крутих продуктів. Також вони

  11. допомагають з просуванням найкращих продуктів – наприклад роблять розсилку із гарячими пропозиціями. 

Мінуси MasterBundles

У платформи є також декілька мінусів, про які варто знати:


  1. Вимоги. Вам можна бути дуже креативним у оформленні сторінки, але в MasterBundles є певні вимоги

  2. щодо сторінки товару та його зовнішнього вигляду.

  3. Модерація/скринінг. Це обов'язковий процес, який повинен пройти дизайнер. Займає мінімум кілька

  4. годин, після чого продукт завантажується на сайт.

  5. Конкуренція. Зі зростанням якості та усвідомленням ринку було помічено, що постачальники роблять

  6. продукти з надзвичайно добрим виглядом. Обов'язково дотримуйтесь стандартів у своїй ніші.

Мій досвід роботи з MasterBundles

Я отримала запрошення від MasterBundles по емейл. І це запрошення було українською мовою! Як я зрозуміла,

серед засновників MasterBundles є українці. Звісно що я з радістю підтримаю цей маркетплейс:)


А якщо підійти суто з комерційної точки зору, то чим більшу кількість платформ охоплять ваші роботи, тим краще!


Я вирішила спробувати і завантажила свої перші 10 робіт. Процес завантаження швидкий та зручний.

Тепер у мене є магазин Ilonitta, з моїми роботами та наборами:



  • Modern Sunflower Line Art Collection. Колекція яскравих кольорів ідеально підходить для

  • сучасного дизайну інтер'єру кімнати. 




  • Modern Waves - Art Print Creator. Унікальні ручні арт елементи з різноманітними композиціями

  • для творчих проектів. 




  • Gold & Black Waves. Lines, Flowers. Абстрактне елегантне лінійне мистецтво в

  • заспокійливих чорних, кремових та золотих фактурних кольорах. 




  • Sunflower Patterns Collection. Тепла стилізована графіка жовтого та помаранчевого кольорів,

  • дивовижна комбінація яскравих дизайнів.  




  • Portuguese Azulejos Tiles & Patterns. Чудові португальські візерунки Azulejos були створені

  • з оригінальних акварельних картин плитки. 




  • Spanish Charm - Vector Tiles. Приглушена, але симпатична суміш кремових, сірих та майже

  • білих тонів, встановлених в автентичних середземноморських плитках безшовних візерунків. 

Висновок

З огляду на невелику конкуренцію та зручність завантаження, MasterBundles на мою думку підійде

як новачкам так і досвідченим дизайнерам та ілюстраторам. Адже ви можете завантажити свої

наявні роботи і отримувати дохід. До того ж у MasterBundles чудовий сапорт та легкий для освоєння

інтерфейс. Раджу починати роботу з цим маркетплейсом прямо зараз!:)


Цікава стаття по цій темі




Комментариев нет:

Отправить комментарий